Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Geen photoshop voor Vanessa Hudgens

Vanessa is het gezicht voor het Amerikaanse jeansmerk Bongo. De beelden van de herfst campagne zijn nu gepubliceerd en er is geen photoshop gebruikt. Zie de campagne hier.

Het merk heeft gekozen om geen photoshop te gebruiken, omdat ze een inspiratie willen zijn voor jonge meisjes. Ze willen dat meiden zelfverzekerder en trots op zich zelf worden. En dit natuurlijk zonder photoshop, Instagram filters en andere apps. Vanessa is het heel helemaal mee eens, zo zeg ze het volgende:  “It’s so important for girls to remember that beauty shines from within, and I’m so proud that Bongo is choosing to send such a positive message with this campaign.”

vanessa-1 vanessa-2

En er is meer nieuws over Vanessa!

Op de beelden van de campagne heeft ze nog haar mooie lange lokken, maar nu heeft ze een heel ander kapsel. Ze zei vaarwel tegen haar “mermaid” kapsel en hallo tegen de lange bob!

vanessa-3

Wat vinden jullie van de campagne en het nieuwe kapsel van Vanessa?

(Bron: Instagram)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content