Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Magnum

Om de collab met Halsey te vieren, heeft Magnum een ijsje ontworpen dat 'helemaal past bij haar gedurfde, onverschrokken persoonlijkheid'.

Magnum lanceert met Halsey mooie #truetopleasure-campagne

Ysaline Pollet
Ysaline Pollet Webjournalist

Magnum slaat voor haar nieuwste campagne de handen in elkaar met niemand minder dan ‘Be Kind’-zangeres Halsey. Samen willen ze met de #truetopleasure-campagne iedereen inspireren om trouw te zijn aan zichzelf. En die boodschap brengt de bijhorende reclamevideo perfect over.


De nieuwste reclamecampagne van Magnum is er een om u tegen te zeggen. Die werd namelijk gelanceerd in samenwerking met Halsey en draagt als boodschap trouw aan jezelf te zijn en plezier te promoten, vandaar de naam #truetopleasure. In de bijhorende video weerklinkt Halseys nummer ‘Be Kind‘, dat ze begin mei in samenwerking met Marshmello uitbracht. In de campagne zien we de zangeres in een oogverblindende outfit die we instant willen kopiëren.

Daarnaast spelen de andere individuen een belangrijke rol in de video. Volgens Magnum hebben ook deze mensen, die van overtal ter wereld komen, obstakels overwonnen om met trots hun waarheid te leven en na te streven wat hen gelukkig maakt. Zo zien we DJ Kiddy Smile (DJ en LGBTQI+ activist), Anh (model en artiest), Catriona (model), Mpho (Tv-presentator en V presenter en verdediger van albinisme), Cio (model en reiziger), Fatima (danser) en tenslotte Penelope (activist en model).

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Uniekheid


Zelf geeft Halsey aan dat ze zichzelf en anderen altijd gepusht heeft om zich onbevreesd te uiten en te doen wat hen echt gelukkig maakt. Ze is dan ook heel enthousiast over de collab. ‘Ik ben zo blij om samen te werken met Magnum voor deze campagne die mensen ertoe aanzet hun uniekheid te omarmen en te ontdekken wat plezier voor hen echt betekent. Ik hoop dat deze campagne mensen kan inspireren om trots te pronken met hun individualiteit, want zonder zelfexpressie en het versterken van unieke stemmen is er geen kunst en zijn er geen artiesten.’

Als deel van de samenwerking doneert Magnum 50.000 dollar aan Black Creators Funding Initiative (BCFI) dat onlangs gelanceerd werd door Halsey herself. Daarnaast geeft de ijsjesgigant ook 50.000 dollar aan organisaties die werken aan het ondersteunen en versterken van LGBTQIA +-stemmen van de zwarte gemeenschap.

Halsey-ijsje


Om de collab trouwens te vieren, heeft Magnum een ijsje ontworpen dat ‘helemaal past bij haar gedurfde, onverschrokken persoonlijkheid’. Het resultaat is een Magnum Ruby met donkere chocolade, sesamzaadjes, roze gelei-diamanten en eetbare suikerbloem. Yum!

Markeer alvast 16 juli in je agenda, want dan kan je via het YouTube-kanaal van Halsey haar virtueel liveoptreden in samenwerking met Magnum bekijken. Daar zal ze enkele van haar beste nummers spelen. We zijn benieuwd! 

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content