Home Celebs Dit eet Instagram celebrity en fitnessgoeroe Kayla Itsines op een dag

Dit eet Instagram celebrity en fitnessgoeroe Kayla Itsines op een dag

Kayla Itsines
Copyright: @Kayla_Itsines (Instagram)
Kayla Itsines is de oprichtster van de Bikini Body Guide, een wereldberoemd fitnessprogramma dat het ene na het andere succesverhaal oplevert. Daarbovenop heeft ze een uitgebreide achterban op Instagram en is ze zelfs de meest bekende fitnesser op het sociale platform. Wij waren benieuwd naar wat de Australische fitnessgoeroe zoal eet op een dag.

Ontbijt

“Wanneer ik niet aan het reizen ben voor mijn werk, train ik mijn klanten elke ochtend om 6 uur, dus logischerwijze sta ik altijd op rond 5 uur. Aangezien het zo vroeg is, eet ik meestal iets kleins, bijvoorbeeld een bruine boterham met een gepocheerd ei. Maar wanneer ik thuis kom van mijn klanten, maak ik mijn ontbijt af en eet ik nog twee bruine boterhammen met een gepocheerd ei, een avocado, tomaat en wat verse spinazie.”

copyright: Harper’s Bazaar

“Ik heb twee Siberische huskies, Ace en TJ, die vól energie zitten! Het is heel belangrijk dat ze een dagelijkse wandeling maken, dus na mijn ontbijt neem ik hen altijd mee naar buiten. Op die manier krijg ik meteen ook mijn eerste low intensity cardio work-out gedaan.”

copyright: Harper’s Bazaar

Lunch

“Voor de lunch kies ik meestal voor een slaatje met proteïne, bijvoorbeeld kip of tonijn. Mijn homemade slaatje bestaat meestal uit tonijn, komkommer, paprika, munt, basilicum, ajuin en kleine mozarellabolletjes. Ook voeg ik er quinoa of volkoren croutons aan toe, aangezien het enorm belangrijk is om complexe koolhydraten te eten tijdens je lunch, zodat je genoeg energie hebt voor de rest van de dag. Daarom eet ik ook graag af en toe een volkoren wrap.”

copyright: Harper’s Bazaar

Snack

“De zomer is sowieso mijn favoriete seizoen aangezien dan mijn favoriete fruit in seizoen is, zoals mango’s, die supergoed voor je zijn. Ze bevatten vitamine C en A, wat helpt je immuunsysteem sterk en gezond te houden.”

copyright: Harper’s Bazaar

“Het tijdstip van mijn work-out hangt van dag tot dag af. Ik train altijd met mijn Bikini Body Training Guide, omdat ik hou van de hoge intensiteit en de weerstandstraining. Daarbovenop duurt zo’n work-out meestal maar 28 minuten en kan ik ze gewoon thuis doen.”

copyright: Harper’s Bazaar

Avondmaal

“Ik kijk altijd uit naar het avondeten omdat het altijd iets anders is, ik varieer namelijk graag, anders geraak ik verveeld. Dat vind ik zo heerlijk aan gezond eten, er is zó veel variatie mogelijk. Wel zal mijn dinner altijd een soort van mager vlees bevatten, net zoals groenten en complexe koolhydraten. Mijn favoriete gerechten zijn groene curry met kip en bruine rijst, rosbief met groentjes en een chili quinoa, of zalm met een zomerse salade van bruine rijst, komkommer, tomaat, rode ajuin en avocado. Ik eindig mijn dag relax in de zetel met mijn lief en met een grote kop kamillethee, dat helpt je spijsvertering na het avondeten.”

copyright: Harper’s Bazaar

Meer fitness?

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.