De animatiefiguurtjes ontworpen door de K-popband BTS in samenwerking met LINE Friends, zijn ultrapopulair bij millennials wereldwijd.
OMG: Japanse winkelketen UNIQLO lanceert een BT21-collectie van 13 stuks
Markeer vrijdag 21 juni maar in je agenda, want vanaf dan kan je online én in de UNIQLO-winkels een budgetproof BT21-lijn scoren. Met de prijs van € 14,90 voor een T-shirt hebben we zo’n gevoel dat de collectie als warme broodjes over de toonbank zal gaan. Snel zijn is dus de boodschap!
Ketens staan erom bekend om op hypes in te spelen en dat doet de Japanse winkel UNIQLO nu ook door een T-shirt-collectie van BT21 te lanceren. De animatiefiguurtjes, ontworpen door de K-popband BTS in samenwerking met LINE Friends, zijn ultrapopulair bij millennials wereldwijd.
13 unieke T-shirts
De lijn bestaat uit 13 unieke T-shirts, waaronder twee stuks met het BT21-logo, tien stuks waarop elk een personage staat afgebeeld en een exemplaar met alle stickers. Er zijn zeven personages: Tata (V), Shooky (Suga), Cooky (Jungkook), Koya (RM), Chimmy (Jimin), RJ (Jin), Mang (J-Hope).
BT21
BT21
BT21
BT21
BT21
BT21
Tata (V)
Tata (V)
Tata (V)
Tata (V)
Chimmy (Jimin)
Chimmy (Jimin)
Chimmy (Jimin)
Chimmy (Jimin)
Cooky (Jungkook)
Cooky (Jungkook)
Cooky (Jungkook)
Cooky (Jungkook)
Mang (J-Hope)
Mang (J-Hope)
Shooky (Suga)
Shooky (Suga)
Koya (RM)
Koya (RM)
RJ (Jin)
RJ (Jin)
De volledige collectie is unisex en is vanaf vrijdag 21 juni in België beschikbaar in het Brusselse filiaal (niet in Antwerpen) en op uniqlo.com. Voor één T-shirt betaal je € 14,90. Het goede nieuws is dat elke klant beperkt is tot één universitair BT21-item per kleur en patroon. Zo heeft iedereen toch een beetje kans om een exemplaar te scoren.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier