Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Want wie perfect?



De paspoppen die we in de etalages van kledingwinkels zien voldoen aan een schoonheidsideaal, maar wie heeft eigenlijk bepaald dat dit het schoonheidsideaal is? 

Ter ere van de internationale dag voor personen met een beperking, maakte Pro Infirmis (een organisatie die zich inzet voor mensen met een beperking) deze prachtige reclame waarin zij mannequins hebben gemaakt die niet zijn gebaseerd op de lichaamsvorm van supermodellen, maar gebaseerd op de lichaamsvorm van mensen met een beperking als scoliose bijvoorbeeld.

Bekijk deze prachtige reclame waarin we zien hoe deze paspoppen worden gemaakt, awesome!

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '